مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

147
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

62
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی تاثیر مدیریت کیفیت فراگیر (TQM) بر توسعه کارکردهای سازمان

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 در محیط کسب و کار فعلی که با بازارهای بسیار رقابتی و تهاجمی مواجه هستیم, تقاضا برای کیفیت مهمترین عامل برای بقای شرکتها در بازار جهانی است. هدف از این پژوهش, بررسی تاثیر مدیریت کیفیت فراگیر بر توسعه کارکردهای سازمان و بهبود عملکرد های آن می باشد. مدیریت کیفیت فراگیر سیستمی است که هدف اصلی آن افزایش کیفیت و بهبود و توسعه کارکردها است و به عنوان یک منشاء نوآوری, در شرایط رقابتی سازمانها مورد اهمیت بوده و نقش بسزایی در رشد عملکرد و توسعه کارکرد آنها دارد. مدیریت کیفیت جامع نوعی استراتژی است که می تواند باعث بهبود کارکرد ها و افزایش مزیت رقابتی سازمان ها شود. افزایش کارکرد سازمان, هدف هر مدیری در کسب و کار و سازمان است. برای موفقیت در افزایش کارکرد سازمان راه های بسیاری وجود دارد, یکی از این راه ها مدیریت کیفیت فراگیر 1 (TQM)است. هدف ما در این مقاله, بررسی تاثیر مدیریت کیفیت فراگیر بر توسعه کارکردهای سازمان است که در این مقاله به آن می پردازیم, روش مورد استفاده در این مقاله به صورت مرور ادبیات و کتابخانه ای بوده و با به کارگیری کتب و مقالات معتبر داخلی و خارجی, مطالب جمع بندی و آنها را مورد ارزیابی, بحث و بررسی قرار داده ایم.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    اسماعیلی رنجبر، شیلا، و اسماعیلی رنجبر، لعیا. (1401). بررسی تاثیر مدیریت کیفیت فراگیر (TQM) بر توسعه کارکردهای سازمان. کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران. SID. https://sid.ir/paper/1041405/fa

    Vancouver: کپی

    اسماعیلی رنجبر شیلا، اسماعیلی رنجبر لعیا. بررسی تاثیر مدیریت کیفیت فراگیر (TQM) بر توسعه کارکردهای سازمان. 1401. Available from: https://sid.ir/paper/1041405/fa

    IEEE: کپی

    شیلا اسماعیلی رنجبر، و لعیا اسماعیلی رنجبر، “بررسی تاثیر مدیریت کیفیت فراگیر (TQM) بر توسعه کارکردهای سازمان،” presented at the کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران. 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1041405/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button