مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

603
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

171
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی نحوه آموزش زبان انگلیسی بر مبنای سند تحول بنیادین

نویسندگان

یوسفی فرد ناصر

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 با گسترس تکنولوژی و فراگیری ارتباط میان کشورهای جهان, مبحث آموزش زبان انگلیسی و چگونگی آموزش آن در میان نظام های تعلیم و تربیت جهانی حائز اهمیت گردید. در ایران نیز چگونگی آموزش زبان انگلیسی حائز اهمیت است. از این رو, پژوهش حاضر با هدف «بررسی نحوه آموزش زبان انگلیسی بر مبنای سند تحول بنیادین» انجام شده است. روش پژوهش حاضر از نوع کیفی بوده و نحوه گردآوری داده ها مبتنی بر شیوه کتابخانه ای و اسنادی می باشد و نحوه تحلیل داده ها مبتنی بر شیوه مروری-توصیفی می باشد. یافته های پژوهش حاضر حاکی از آن است که مطابق با سند تحول بنیادین آموزش زبان خارجی با رعایت اصل تثبیت و تقویت هویت اسلامی-ایرانی در چارچوب بخش انتخابی برنامه درسی توصیه شده است. از این رو استفاده از شیوه آموزش فعالیت-محور می تواند روشی مناسب در تدریس زبان انگلیسی باشد. هدف روش آموزش فعالیت-محور در زبان انگلیسی ایجاد فرصت هایی در کلاس درس است تا به زبان آموزان امکان دهد به طور مشارکتی و تعاملی به ساخت دانش زبانی بپردازند و مهارت های زبانی خود را تقویت کنند. برای دستیابی به این هدف و استفاده کارکردی از زبان, فعالیت ها باید اصیل و معتبر, فراگیر-محور و تعاملی باشد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    یوسفی فرد، ناصر. (1401). بررسی نحوه آموزش زبان انگلیسی بر مبنای سند تحول بنیادین. کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران. SID. https://sid.ir/paper/1041416/fa

    Vancouver: کپی

    یوسفی فرد ناصر. بررسی نحوه آموزش زبان انگلیسی بر مبنای سند تحول بنیادین. 1401. Available from: https://sid.ir/paper/1041416/fa

    IEEE: کپی

    ناصر یوسفی فرد، “بررسی نحوه آموزش زبان انگلیسی بر مبنای سند تحول بنیادین،” presented at the کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران. 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1041416/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button