APA:
کپیفاریابی، محمد، جبارزاده، یونس، و ابراهیمی خراجو، وحیده. (1401). بررسی تاثیر کیفیت خدمات در قصد خرید با میانجیگری بازاریابی دهان به دهان و نقش تعدیلگر همدلی (مورد مطالعه: گردشگران و نخبگان سلامت). گردشگری و توسعه، 11(1 )، 295-312. SID. https://sid.ir/paper/1045528/fa
Vancouver:
کپیفاریابی محمد، جبارزاده یونس، ابراهیمی خراجو وحیده. بررسی تاثیر کیفیت خدمات در قصد خرید با میانجیگری بازاریابی دهان به دهان و نقش تعدیلگر همدلی (مورد مطالعه: گردشگران و نخبگان سلامت). گردشگری و توسعه[Internet]. 1401؛11(1 ):295-312. Available from: https://sid.ir/paper/1045528/fa
IEEE:
کپیمحمد فاریابی، یونس جبارزاده، و وحیده ابراهیمی خراجو، “بررسی تاثیر کیفیت خدمات در قصد خرید با میانجیگری بازاریابی دهان به دهان و نقش تعدیلگر همدلی (مورد مطالعه: گردشگران و نخبگان سلامت)،” گردشگری و توسعه، vol. 11، no. 1 ، pp. 295–312، 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1045528/fa