مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

121
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

76
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

مدیریت و ارتقای توانمندی خواندن قرآن در کلاس درس ابتدایی

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 هدف این پژوهش بهبود نتایج یادگیری و توانایی خواندن قرآن در دانش آموزان مقطع ابتدایی بود. برای غلبه بر این موضوع, مروری نظام مند بر روی مقالات مرتبط با روش های مورد استفاده برای بهبود توانایی خواندن قرآن انجام شد. در حالی که آموزش قرآن بر اساس روایات برای هر مسلمان یک واجب است؛ اما مشکل این است که آیا استفاده از قرآن در ایجاد مهارت خوب خواندن مؤثر می باشد؟ برای مؤسسات آموزشی اسلامی, فراگیری قرآن باید یک برنامه شاخص باشد. با این حال در واقعیت, بسیاری از والدین از ناتوانی فرزندانشان در خواندن صحیح قرآن شکایت دارند. نگارنده سعی دارد با استفاده از روش تجوید قرآن, از روش یادگیری قرآنی استفاده کند که هوش و مهارت های دیداری, شنیداری و حرکتی را بهینه می کند. نتایج حاکی از آن می باشد که استفاده از روش تجوید و ترتیل در یادگیری قرآن باعث بهبود توانایی خواندن قرآن در دانش آموزان مقطع ابتدایی می شود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    عابدینی، مهدی، منادی، محمدمهدی، و عابدی، مهدی. (1402). مدیریت و ارتقای توانمندی خواندن قرآن در کلاس درس ابتدایی. کنفرانس بین المللی مطالعات مدیریت، فرهنگ و هنر. SID. https://sid.ir/paper/1052978/fa

    Vancouver: کپی

    عابدینی مهدی، منادی محمدمهدی، عابدی مهدی. مدیریت و ارتقای توانمندی خواندن قرآن در کلاس درس ابتدایی. 1402. Available from: https://sid.ir/paper/1052978/fa

    IEEE: کپی

    مهدی عابدینی، محمدمهدی منادی، و مهدی عابدی، “مدیریت و ارتقای توانمندی خواندن قرآن در کلاس درس ابتدایی،” presented at the کنفرانس بین المللی مطالعات مدیریت، فرهنگ و هنر. 1402، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1052978/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button