مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

110
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

61
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

چارچوب سطح بندی معیارهای مدیریت عملکرد در صنعت هتل داری در زمان شیوع ویروس کرونا

صفحات

 صفحه شروع 195 | صفحه پایان 244

کلیدواژه

رویکرد فراترکیب و مدلسازی ساختاری-تفسیری(ISM)Q1

چکیده

 همه گیری ویروس کرونا, مدیریت هتل ها را با چالش های عملکردی زیادی روبرو کرده است. در این شرایط آشکار شد که بسیاری از هتل ها و مراکز اقامتی از سیستم های مدیریت عملکرد استفاده نمی کنند و در مقابل, سیستم های ارزیابی عملکردی دارند که معمولا شامل ارزیابی و بررسی سالانه بوده که همسویی کمی بین عملکرد هتل و اهداف استراتژیک آن وجود دارد و فقط بر عملکرد گذشته هتل تمرکز می کند؛ بنابراین, ضرورت وجود شناسایی معیارهای مناسب برای مدیریت عملکرد نه ارزیابی آن, در هتل ها احساس می شود. بدین منظور در این مقاله معیارهایی جهت طراحی چارچوب سطح بندی مدیریت عملکرد در هتل ها با روش فراترکیب, شناسایی و با استفاده از رویکرد مدل سازی ساختاری-تفسیری طبق نظر خبرگان سطح بندی شدند. در مقاله حاضر 14 معیار شناسایی شده است که به بهبود مدیریت عملکرد هتل های موردمطالعه در شرایط بحرانی شیوع کرونا کمک خواهند کرد و با اهداف مهم اداری, استراتژیک و ارتباطات, توسعه و نگهداری هتل ها, منطبق اند؛ بنابراین می توانند در چاره جویی برای حل چالش های مدیریت عملکرد, مفید باشند. در چارچوب ارایه شده معیارهای «سیاست های دولت و مهارت های رهبری» تاثیرگذارترین و «وفاداری مشتریان و کاهش هزینه های هتل» جزء تاثیرپذیرترین معیارها بوده اند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    میرفخرالدینی، فائزه السادات. (1401). چارچوب سطح بندی معیارهای مدیریت عملکرد در صنعت هتل داری در زمان شیوع ویروس کرونا. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، 17(59 )، 195-244. SID. https://sid.ir/paper/1054149/fa

    Vancouver: کپی

    میرفخرالدینی فائزه السادات. چارچوب سطح بندی معیارهای مدیریت عملکرد در صنعت هتل داری در زمان شیوع ویروس کرونا. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)[Internet]. 1401؛17(59 ):195-244. Available from: https://sid.ir/paper/1054149/fa

    IEEE: کپی

    فائزه السادات میرفخرالدینی، “چارچوب سطح بندی معیارهای مدیریت عملکرد در صنعت هتل داری در زمان شیوع ویروس کرونا،” مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، vol. 17، no. 59 ، pp. 195–244، 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1054149/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button