APA:
کپینیک بخش، بهرام. (1401). بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر قصد خرید مشتری با نقش میانجی اعتبار برند. جامعه شناسی اقتصادی و توسعه، 11(1 )، 223-242. SID. https://sid.ir/paper/1059869/fa
Vancouver:
کپینیک بخش بهرام. بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر قصد خرید مشتری با نقش میانجی اعتبار برند. جامعه شناسی اقتصادی و توسعه[Internet]. 1401؛11(1 ):223-242. Available from: https://sid.ir/paper/1059869/fa
IEEE:
کپیبهرام نیک بخش، “بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر قصد خرید مشتری با نقش میانجی اعتبار برند،” جامعه شناسی اقتصادی و توسعه، vol. 11، no. 1 ، pp. 223–242، 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1059869/fa