APA:
کپیکاظمی جوجیلی، مرجان، و خانزاده، مصطفی. (1401). بررسی الگوی ساختاری ارتباط بین تاب آوری و پیشرفت تحصیلی با میانجی گری راهبردهای خود تنظیمی و عزت نفس در دانش آموزان دبیرستانی مبتلا به فلج مغزی. کودکان استثنایی (پژوهش در حیطه کودکان استثنایی)، 22(2 )، 61-76. SID. https://sid.ir/paper/1060458/fa
Vancouver:
کپیکاظمی جوجیلی مرجان، خانزاده مصطفی. بررسی الگوی ساختاری ارتباط بین تاب آوری و پیشرفت تحصیلی با میانجی گری راهبردهای خود تنظیمی و عزت نفس در دانش آموزان دبیرستانی مبتلا به فلج مغزی. کودکان استثنایی (پژوهش در حیطه کودکان استثنایی)[Internet]. 1401؛22(2 ):61-76. Available from: https://sid.ir/paper/1060458/fa
IEEE:
کپیمرجان کاظمی جوجیلی، و مصطفی خانزاده، “بررسی الگوی ساختاری ارتباط بین تاب آوری و پیشرفت تحصیلی با میانجی گری راهبردهای خود تنظیمی و عزت نفس در دانش آموزان دبیرستانی مبتلا به فلج مغزی،” کودکان استثنایی (پژوهش در حیطه کودکان استثنایی)، vol. 22، no. 2 ، pp. 61–76، 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1060458/fa