APA:
کپیدهقانی، یوسف، اسماعیلی، خاتون، و افشین، سیدعلی. (1401). اثربخشی آموزش امید بر درگیری تحصیلی, فرسودگی تحصیلی و خوش بینی تحصیلی در دانش آموزان دچار اختلال یادگیری. کودکان استثنایی (پژوهش در حیطه کودکان استثنایی)، 22(2 )، 19-36. SID. https://sid.ir/paper/1060493/fa
Vancouver:
کپیدهقانی یوسف، اسماعیلی خاتون، افشین سیدعلی. اثربخشی آموزش امید بر درگیری تحصیلی, فرسودگی تحصیلی و خوش بینی تحصیلی در دانش آموزان دچار اختلال یادگیری. کودکان استثنایی (پژوهش در حیطه کودکان استثنایی)[Internet]. 1401؛22(2 ):19-36. Available from: https://sid.ir/paper/1060493/fa
IEEE:
کپییوسف دهقانی، خاتون اسماعیلی، و سیدعلی افشین، “اثربخشی آموزش امید بر درگیری تحصیلی, فرسودگی تحصیلی و خوش بینی تحصیلی در دانش آموزان دچار اختلال یادگیری،” کودکان استثنایی (پژوهش در حیطه کودکان استثنایی)، vol. 22، no. 2 ، pp. 19–36، 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1060493/fa