APA:
کپیتیزرو خسمخی، سعید، رحیمی، منیره، و امانی، وحید. (1401). بررسی تاثیر پیش خوانی و پس خوانی مطالب و همچنین نحوه مطالعه درس شیمی در فرآیند یادگیری دانش آموزان و عملکرد آن ها در آزمون ها. پژوهش در آموزش شیمی، 4(2 )، 379-386. SID. https://sid.ir/paper/1067810/fa
Vancouver:
کپیتیزرو خسمخی سعید، رحیمی منیره، امانی وحید. بررسی تاثیر پیش خوانی و پس خوانی مطالب و همچنین نحوه مطالعه درس شیمی در فرآیند یادگیری دانش آموزان و عملکرد آن ها در آزمون ها. پژوهش در آموزش شیمی[Internet]. 1401؛4(2 ):379-386. Available from: https://sid.ir/paper/1067810/fa
IEEE:
کپیسعید تیزرو خسمخی، منیره رحیمی، و وحید امانی، “بررسی تاثیر پیش خوانی و پس خوانی مطالب و همچنین نحوه مطالعه درس شیمی در فرآیند یادگیری دانش آموزان و عملکرد آن ها در آزمون ها،” پژوهش در آموزش شیمی، vol. 4، no. 2 ، pp. 379–386، 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1067810/fa