APA:
کپیحنفی زاده، پیام، میرزازاده، میثم، شرکت، محمدحسین، و آرامی، میثم. (1388). طراحی مدل سنجش وفاداری مشتریان با استفاده از شبکه های خودسازمان ده. مهندسی صنایع و مدیریت (شریف ویژه علوم مهندسی)، 25(49 (ویژه مهندسی صنایع، مدیریت و اقتصاد))، 93-100. SID. https://sid.ir/paper/107585/fa
Vancouver:
کپیحنفی زاده پیام، میرزازاده میثم، شرکت محمدحسین، آرامی میثم. طراحی مدل سنجش وفاداری مشتریان با استفاده از شبکه های خودسازمان ده. مهندسی صنایع و مدیریت (شریف ویژه علوم مهندسی)[Internet]. 1388؛25(49 (ویژه مهندسی صنایع، مدیریت و اقتصاد)):93-100. Available from: https://sid.ir/paper/107585/fa
IEEE:
کپیپیام حنفی زاده، میثم میرزازاده، محمدحسین شرکت، و میثم آرامی، “طراحی مدل سنجش وفاداری مشتریان با استفاده از شبکه های خودسازمان ده،” مهندسی صنایع و مدیریت (شریف ویژه علوم مهندسی)، vol. 25، no. 49 (ویژه مهندسی صنایع، مدیریت و اقتصاد)، pp. 93–100، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/107585/fa