مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

832
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طراحی مدل سنجش وفاداری مشتریان با استفاده از شبکه های خودسازمان ده

صفحات

 صفحه شروع 93 | صفحه پایان 100

چکیده

 موفقیت بلندمدت هر کسب و کار, به ایجاد ارزش و رضایت مندی برای مشتریانش وابسته است. این امر موجب خرید دوباره و رشد هم زمان بازار می شود. در این نوشتار با استفاده از مفاهیم شبکه های عصبی, مدلی برای سنجش میزان وفاداری مشتریان نسبت به محصولات/ خدمات مختلف ارایه شده است. در این مدل پیشنهادی, از شبکه های عصبی خود سازمان ده برای این منظور, استفاده شده است. استفاده از شبکه های عصبی خود سازمان ده به جای شبکه های عصبی پیش خور مزایای متعددی (از جمله کاهش تعداد تحلیل پرسش نامه ها در آموزش شبکه) را به همراه خواهد داشت. در این پژوهش, دفتر طرح های تحقیقاتی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به عنوان مطالعه موردی, بررسی شده است و مدل پیشنهادی برای مشتریان این سازمان پیاده سازی شده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    حنفی زاده، پیام، میرزازاده، میثم، شرکت، محمدحسین، و آرامی، میثم. (1388). طراحی مدل سنجش وفاداری مشتریان با استفاده از شبکه های خودسازمان ده. مهندسی صنایع و مدیریت (شریف ویژه علوم مهندسی)، 25(49 (ویژه مهندسی صنایع، مدیریت و اقتصاد))، 93-100. SID. https://sid.ir/paper/107585/fa

    Vancouver: کپی

    حنفی زاده پیام، میرزازاده میثم، شرکت محمدحسین، آرامی میثم. طراحی مدل سنجش وفاداری مشتریان با استفاده از شبکه های خودسازمان ده. مهندسی صنایع و مدیریت (شریف ویژه علوم مهندسی)[Internet]. 1388؛25(49 (ویژه مهندسی صنایع، مدیریت و اقتصاد)):93-100. Available from: https://sid.ir/paper/107585/fa

    IEEE: کپی

    پیام حنفی زاده، میثم میرزازاده، محمدحسین شرکت، و میثم آرامی، “طراحی مدل سنجش وفاداری مشتریان با استفاده از شبکه های خودسازمان ده،” مهندسی صنایع و مدیریت (شریف ویژه علوم مهندسی)، vol. 25، no. 49 (ویژه مهندسی صنایع، مدیریت و اقتصاد)، pp. 93–100، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/107585/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

    کارگاه های پیشنهادی






    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    فایل موجود نیست.
    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button