مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

63
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

34
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی رابطه ی بین فرایند تبدیل مدیریت دانش و عملکرد معلمان تخصصی هنرستان های تربیت بدنی

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 هدف از تحقیق حاضر بررسی رابطه ی میزان تحقق ابعاد فرایند تبدیل مدیریت دانش و عملکرد معلمان تخصصی هنرستان های تربیت بدنی پسرانه و دخترانه استان های کرمان, سیستان و بلوچستان و هرمزگان در سال تحصیلی 1402-1401 می باشد. سؤالات تحقیق با در نظر گرفتن ابعاد فرایند تبدیل مدیریت دانش (اجتماعی شدن, برونی-سازی, ترکیب و درو نی سازی) با توجه به ویژگی های جمعیت شناختی(سن, جنسیت, گرایش رشته تحصیلی, مدرک تحصیلی و وضعیت استخدامی) مورد بررسی قرار گرفته است. روش تحقیق مورد استفاده توصیفی و از نوع همبستگی است. جامعه آماری شامل 380 نفر از معلمان تخصصی آقا و خانم مشغول به تدریس در هنرستان های تربیت بدنی سه استان مذکور بود که با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای متناسب با حجم 85 نفر به عنوان نمونه آماری انتخاب شد. ابزار جمع آوری داده ها شامل پرسشنامه ی فرایند تبدیل مدیریت دانش با 26 سوال و پرسشنامه ی عملکرد با 28 سوال بود که ضریب پایایی آن ها با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ به ترتیب 89/0و91/0 به دست آمده است. روش تجزیه و تحلیل داده ها در دو سطح توصیفی(فراوانی, درصد, میانگین و انحراف معیار)ودر سطح استنباطی (ضر یب همبستگی, تحلیل واریانس و t مستقل) با استفاده از نرم افزار Spss28 صورت گرفت که نتایج نشان داد بین فرایند تبدیل مدیریت دانش و میزان عملکرد همبستگی مثبت و معنادار وجود دارد همچنین تفاوت معناداری بین میانگین میزان تحقق مؤلفه های مدیریت دانش معلمان تخصصی هنرستان ها برحسب سن, جنسیت و گرایش رشته تحصیلی تربیت بدنی, مدرک تحصیلی و رشته شغلی در حکم استخدامی مشاهده نشده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    آذری مهر، علی، طاهری، صادق، عبدالرضایی، فاطمه، و عبدالرضایی، نعیمه. (1402). بررسی رابطه ی بین فرایند تبدیل مدیریت دانش و عملکرد معلمان تخصصی هنرستان های تربیت بدنی. کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی. SID. https://sid.ir/paper/1082556/fa

    Vancouver: کپی

    آذری مهر علی، طاهری صادق، عبدالرضایی فاطمه، عبدالرضایی نعیمه. بررسی رابطه ی بین فرایند تبدیل مدیریت دانش و عملکرد معلمان تخصصی هنرستان های تربیت بدنی. 1402. Available from: https://sid.ir/paper/1082556/fa

    IEEE: کپی

    علی آذری مهر، صادق طاهری، فاطمه عبدالرضایی، و نعیمه عبدالرضایی، “بررسی رابطه ی بین فرایند تبدیل مدیریت دانش و عملکرد معلمان تخصصی هنرستان های تربیت بدنی،” presented at the کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی. 1402، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1082556/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button