مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

58
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

23
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی و فناوری های مدیریت ارتباط با مشتری بر اشتراک گذاری اطلاعات توسط خریدار با تاکید بر جمع آوری اطلاعات رقابتی توسط فروشنده و اطلاعات محصول

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 در عصر اطلاعات, ضرورت توجه به تبادل اطلاعات بین خریداران و فروشندگان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. خریداران به عنوان منبع اصلی اطلاعات بازار برای فروشندگان عمل می کنند. علاوه بر این, ابزار ارتباط بین خریداران و فروشندگان از طریق شبکه های اجتماعی به سرعت در حال پیشرفت است. فناوری هایی مانند شبکه های اجتماعی و مدیریت ارتباط با مشتری, تبادل اطلاعات دوطرفه بین خریداران و فروشندگان را تسهیل می کند و اهرم اضافی برای ایجاد ارزش مشترک فراهم می آورد. در همین راستا در تحقیق حاضر محقق به دنبال بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی و فناوری های مدیریت ارتباط با مشتری بر اشتراک گذاری اطلاعات توسط خریدار با تاکید بر جمع آوری اطلاعات رقابتی توسط فروشنده و اطلاعات محصول با استفاده از مدل مفهومی ارائه شده توسط Micheal et al (2020), می باشد که به روش معادلات ساختاری مورد آزمون قرار گرفت. به این منظور از طریق پرسشنامه و توزیع آن بین نمونه آماری به تعداد 384 نفر از کاربران سایت بیمیتو در شهر تبریز از طریق فضای مجازی نسبت به بررسی ارتباط بین متغیرها اقدام شد. نتایج تحقیق نشان داد که استفاده از شبکه های اجتماعی و فناوری های مدیریت ارتباط با مشتری بر اشتراک گذاری اطلاعات توسط خریدار با تاکید بر جمع آوری اطلاعات رقابتی توسط فروشنده و اطلاعات محصول تاثیر مثبت دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    نقی زاده علمداری، آی تکین، و ستاری، علی. (1402). بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی و فناوری های مدیریت ارتباط با مشتری بر اشتراک گذاری اطلاعات توسط خریدار با تاکید بر جمع آوری اطلاعات رقابتی توسط فروشنده و اطلاعات محصول. کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی. SID. https://sid.ir/paper/1082559/fa

    Vancouver: کپی

    نقی زاده علمداری آی تکین، ستاری علی. بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی و فناوری های مدیریت ارتباط با مشتری بر اشتراک گذاری اطلاعات توسط خریدار با تاکید بر جمع آوری اطلاعات رقابتی توسط فروشنده و اطلاعات محصول. 1402. Available from: https://sid.ir/paper/1082559/fa

    IEEE: کپی

    آی تکین نقی زاده علمداری، و علی ستاری، “بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی و فناوری های مدیریت ارتباط با مشتری بر اشتراک گذاری اطلاعات توسط خریدار با تاکید بر جمع آوری اطلاعات رقابتی توسط فروشنده و اطلاعات محصول،” presented at the کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی. 1402، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1082559/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button