APA:
کپینقی زاده علمداری، آی تکین، و ستاری، علی. (1402). بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی و فناوری های مدیریت ارتباط با مشتری بر اشتراک گذاری اطلاعات توسط خریدار با تاکید بر جمع آوری اطلاعات رقابتی توسط فروشنده و اطلاعات محصول. کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی. SID. https://sid.ir/paper/1082559/fa
Vancouver:
کپینقی زاده علمداری آی تکین، ستاری علی. بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی و فناوری های مدیریت ارتباط با مشتری بر اشتراک گذاری اطلاعات توسط خریدار با تاکید بر جمع آوری اطلاعات رقابتی توسط فروشنده و اطلاعات محصول. 1402. Available from: https://sid.ir/paper/1082559/fa
IEEE:
کپیآی تکین نقی زاده علمداری، و علی ستاری، “بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی و فناوری های مدیریت ارتباط با مشتری بر اشتراک گذاری اطلاعات توسط خریدار با تاکید بر جمع آوری اطلاعات رقابتی توسط فروشنده و اطلاعات محصول،” presented at the کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی. 1402، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1082559/fa