مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

52
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

27
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی عوامل موثر بر تصویر سازمانی (مطالعه موردی بانک سینا)

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 بقا و فنای هر سازمانی به تعامل موثر آن با محیط بستگی دارد. در این بین تصویر سازمانی هر سازمان نقش بسزایی در جلب حمایت محیطی دارد و هر چقدر سازمان در محیط متلاطم و پویاتری حضور داشته باشد اهمیت تصویر سازمانی بیشتر است(قلی پور و همکاران, 1389). تصویر و شهرت عمومی سازمان ها یکی از عوامل تأثیرگذار بر سرنوشت آن ها در دنیای امروز می باشند به گونه ای که سوء شهرت سازمانی در بین مخاطبان آن یکی از عوامل مرگ سازمان ها می باشد. (قلی پور و همکاران, 1389). هدف پژوهش حاضر بررسی و شناسایی عوامل موثر بر تصویر سازمانی خصوصا در بانک سینا می باشد. جامعه آماری این پژوهش کلیه مشتریان بانک سینا در منطقه غرب تهران در سال 95 بوده است. نمونه پژوهش به روش نمونه گیری چند مرحله ای انتخاب شده است. به این صورت که از میان 29 شعبه غرب تهران ابتدا 9 شعبه برحسب درجه شعب انتخاب و سپس در هر کدام ازاین شعب نه گانه 45 پرسشنامه و در مجموع 405 پرسشنامه پخش و سپس جمع آوری شد که از این تعداد 58 عدد سفید یا مخدوش بود و در نهایت تعداد 347 پرسشنامه مورد ارزیابی قرار گرفت. برای تحلیل داده هایاین پرسشنامه ها ابتدا از تحلیل عاملی اکتشافی برای شناسایی عاملهای اصلی تصویر سازمانی و سپس آزمون رگرسیون خطی چند متغیره برای کشف و بررسی روابط بین این عوامل استفاده شده است. نتایج به دست آمده نشان دادکه سه عامل تصور از خدمات, تصور از کارکنان و تصور از شعب بر عامل تصویر سازمانی موثر است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    گودرزی، سحر، و جابرانصاری، محمدرضا. (1402). بررسی عوامل موثر بر تصویر سازمانی (مطالعه موردی بانک سینا). کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی. SID. https://sid.ir/paper/1082563/fa

    Vancouver: کپی

    گودرزی سحر، جابرانصاری محمدرضا. بررسی عوامل موثر بر تصویر سازمانی (مطالعه موردی بانک سینا). 1402. Available from: https://sid.ir/paper/1082563/fa

    IEEE: کپی

    سحر گودرزی، و محمدرضا جابرانصاری، “بررسی عوامل موثر بر تصویر سازمانی (مطالعه موردی بانک سینا)،” presented at the کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی. 1402، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1082563/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button