مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

70
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

37
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

ارتقاء میزان پیشرفت تحصیلی مدارس ابتدایی با در نظر گرفتن سبک رهبری تحولی

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 تدریس ازجمله موضوعاتی است که از گذشته تا به امروز جزو دغدغه های اساسی پژوهشگران و نظریه پردازان تعلیم و تربیت در سراسر جهان بوده است و در حقیقت تدریس فرایندی است نه فقط در جهت انتقال دانش و اطلاعات, در جهت ایجاد انگیزه برای یادگیری است و مهمتر این که یادگیری هم نه فقط برای دانستن, برای انجام دادن و با هم زیستن و ماندن است. از شروع هزارە, ٔ,جدید, بسیاری از جوامع در حال درگیرشدن در اصلاحات آموزشی جدی هستند که یکی از عناصر کلیدی در بسیاری از این اصلاحات, توسعة حرفه ای معلمان است. تحقیقات نشان داده است مهمترین متغیر در موفقیت دانش آموزان کیفیت کار معلم در کلاس درس است. به تدریج نظام های آموزشی پی بردند که در شرایط پیچیده و دشوار امروزی بدون مدیریت و رهبری اثربخش قادر نخواهند بود پاسخگوی مسئولیت های روزافزون خویش باشند(اسماعیلی و همکاران, 1398). در همین راستا پژوهش حاضر با درنظر گرفتن سبک مدیریتی رهبری تحولی در مدارس ابتدایی با روش های کتابخانه ای, مطالعه و پژوهش کیفی توصیفی توانسته است که اثرات و کارایی این سبک مدیریتی را بر میزان ارتقاء پیشرفت تحصیلی دانش آموزان بررسی نمایید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    رضازاده جزی، فاطمه زهرا. (1402). ارتقاء میزان پیشرفت تحصیلی مدارس ابتدایی با در نظر گرفتن سبک رهبری تحولی. کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران. SID. https://sid.ir/paper/1128043/fa

    Vancouver: کپی

    رضازاده جزی فاطمه زهرا. ارتقاء میزان پیشرفت تحصیلی مدارس ابتدایی با در نظر گرفتن سبک رهبری تحولی. 1402. Available from: https://sid.ir/paper/1128043/fa

    IEEE: کپی

    فاطمه زهرا رضازاده جزی، “ارتقاء میزان پیشرفت تحصیلی مدارس ابتدایی با در نظر گرفتن سبک رهبری تحولی،” presented at the کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران. 1402، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1128043/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button