APA:
کپیاکبری بورنگ، محمد، دلاکه، محمدحسن، صابری، رضا، و یاسبلاغی شراهی، بهمن. (1395). اثربخشی برنامه درسی مبتنی بر درمان شناختی-رفتاری بر افزایش میزان خودکارآمدی و تاب آوری بیماران تحت درمان نگهدارنده متادون. اعتیاد پژوهی، 10(38)، 103-117. SID. https://sid.ir/paper/113583/fa
Vancouver:
کپیاکبری بورنگ محمد، دلاکه محمدحسن، صابری رضا، یاسبلاغی شراهی بهمن. اثربخشی برنامه درسی مبتنی بر درمان شناختی-رفتاری بر افزایش میزان خودکارآمدی و تاب آوری بیماران تحت درمان نگهدارنده متادون. اعتیاد پژوهی[Internet]. 1395؛10(38):103-117. Available from: https://sid.ir/paper/113583/fa
IEEE:
کپیمحمد اکبری بورنگ، محمدحسن دلاکه، رضا صابری، و بهمن یاسبلاغی شراهی، “اثربخشی برنامه درسی مبتنی بر درمان شناختی-رفتاری بر افزایش میزان خودکارآمدی و تاب آوری بیماران تحت درمان نگهدارنده متادون،” اعتیاد پژوهی، vol. 10، no. 38، pp. 103–117، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/113583/fa