مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

43
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

21
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی نقش میانجی مدیریت دانش در رابطه بین پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت با بلوغ در سازمان های آموزشی

نویسندگان

اسدی محمود

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 محیط کلاس نقش حیاتی و نیرومندی در عملکرد تحصیلی, روانشناختی و رفتاری دانش آموزان به عهده دارد. محیط کلاس را به صورت بافت های اجتماعی, روانشناختی, و آموزشی که در آنها یادگیری رخ میدهد و بر نگرش ها و پیشرفت دانش آموز تأثیر می گذارد, تعریف کرده است. منظور از ادراک دانش آموزان از محیط کلاس, ادراک یا برداشتی است که دانش آموز از ویژگی های مختلف روانی-اجتماعی کلاس خود دارد. جو روانشناختی محیط یادگیری کلاس و ویژگی های بافتی و اجتماعی و حمایت معلم تأثیرات معناداری بر رفتارهای یادگیری دانش آموزان, جهت گیری هدف آن ها, باورهای مربوط به خود, اسناد علی, کاربرد راهبردها, انگیزش تحصیلی و اجتماعی, عملکرد هیجانی, درگیری یا تکالیف, ارزش های تحصیلی و پیشرفت تحصیلی آنان دارد. معلم نقش تسهیل کننده امر آموزش و یادگیری را به عهده دارد در این بین او میتواند علاوه بر موفقیت در امر یادگیری با مدیریت صحیح کلاس به ایجاد الگوهای رفتاری مناسب و تکامل شخصیت دانش آموزان نائل شود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    اسدی، محمود. (1402). بررسی نقش میانجی مدیریت دانش در رابطه بین پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت با بلوغ در سازمان های آموزشی. کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت، تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش. SID. https://sid.ir/paper/1145673/fa

    Vancouver: کپی

    اسدی محمود. بررسی نقش میانجی مدیریت دانش در رابطه بین پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت با بلوغ در سازمان های آموزشی. 1402. Available from: https://sid.ir/paper/1145673/fa

    IEEE: کپی

    محمود اسدی، “بررسی نقش میانجی مدیریت دانش در رابطه بین پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت با بلوغ در سازمان های آموزشی،” presented at the کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت، تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش. 1402، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1145673/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button