مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

31
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

17
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد کسب و کار با نقش میانجی استراتژی های سازمانی در شرکت معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان

نویسندگان

مصلایی سیدضیاء

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 تحقیق حاضر به منظور « بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد کسب و کار با نقش میانجی استراتژی های سازمانی در شرکت معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان» انجام شده است. روش تحقیق توصیفی و از شاخه ی همبستگی بوده و جامعه ی آماری شامل کارکنان شرکت معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان می باشد که تعداد آنها در سال 1403 به 1139 نفر بالغ گردیده است که با توجه به جدول کرجسی و مورگان نمونه ای به حجم 285 نفر با استفاده از روش نمونه گیری طبقه ای تصادفی متناسب با حجم نمونه انتخاب شد. ابزار اندازه گیری شامل سه پرسشنامه قابلیت بازاریابی مورگان و همکاران(2009), عملکرد کسب و کار هولی و همکاران(2002), استراتژی سازمانی مایلز و اسنو(1999) می باشد. به منظور تجزیه و تحلیل داده ها از روش های آمار توصیفی(فراوانی, میانگین, میانه, مد, چولگی, کشیدگی) و آمار استنباطی ( معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزارLisrel) استفاده شد. نتایج تجزیه و تحلیل داده ها نشان داد که قابلیت های بازاریابی بر عملکرد کسب و کار با نقش میانجی استراتژهای سازمانی تاثیر معناداری دارد. قابلیت های بازاریابی بر عملکرد کسب و کار, قابلیت های بازاریابی بر استراتژی های سازمانی و استراتژی های سازمانی بر عملکرد کسب و کار تاثیر معناداری دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    مصلایی، سیدضیاء. (1403). بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد کسب و کار با نقش میانجی استراتژی های سازمانی در شرکت معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان. چهارمین کنفرانس بین المللی و هفتمین همایش ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری. SID. https://sid.ir/paper/1148333/fa

    Vancouver: کپی

    مصلایی سیدضیاء. بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد کسب و کار با نقش میانجی استراتژی های سازمانی در شرکت معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان. 1403. Available from: https://sid.ir/paper/1148333/fa

    IEEE: کپی

    سیدضیاء مصلایی، “بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد کسب و کار با نقش میانجی استراتژی های سازمانی در شرکت معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان،” presented at the چهارمین کنفرانس بین المللی و هفتمین همایش ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری. 1403، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1148333/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button