مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

29
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

17
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

تحلیل رابطه قابلیت های واحد بازاریابی و عملکرد مالی؛ تبیین نقش تعدیلگر اندازه و سابقه فعالیت (مورد مطالعه شرکت معدنی و صنعتی گل گهر)

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 تحقیق حاضر به منظور « تحلیل رابطه قابلیت های واحد بازاریابی و عملکرد مالی؛ تبیین نقش تعدیلگر اندازه و سابقه فعالیت ( مورد مطالعه شرکت معدنی و صنعتی گل گهر )» انجام شده است. روش تحقیق توصیفی و از شاخه ی همبستگی بوده و جامعه ی آماری شامل کارکنان شرکت معدنی و صنعتی گل گهر می باشد که تعداد آنها در سال 1399 برابر 1139 نفر می باشد که با توجه به جدول کرجسی و مورگان نمونه ای به حجم 285نفر به صورت نمونه گیری تصادفی طبقه ای متناسب باحجم نمونه انتخاب شد ابزار اندازه گیری شامل سه پرسشنامه قابلیت واحدهای بازاریابی مورگان و همکاران(2009), عملکرد مالی بنی هاتیان(2019) و اندازه شرکت محقق ساخته براساس ادبیات پژوهش می باشد. به منظور تجزیه و تحلیل داده ها از روش های آمار توصیفی(فراوانی, میانگین, میانه, مد, چولگی, کشیدگی) و آمار استنباطی ( معادلات ساختاری) استفاده شد. نتایج تجزیه و تحلیل داده ها نشان داد که بین قابلیت واحدهای بازاریابی و عملکرد مالی با تبیین نقش تعدیلگر اندازه و سابقه شرکت رابطه معناداری وجود دارد. در خاتمه براساس نتایج تحقیق پیشنهادهایی ارائه گردیده است که می تواند مورد استفاده شرکت معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان نیز قرار گیرد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    مصلایی، سیدضیاء، و خادمی گراشی، مهدی. (1403). تحلیل رابطه قابلیت های واحد بازاریابی و عملکرد مالی؛ تبیین نقش تعدیلگر اندازه و سابقه فعالیت (مورد مطالعه شرکت معدنی و صنعتی گل گهر). چهارمین کنفرانس بین المللی و هفتمین همایش ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری. SID. https://sid.ir/paper/1148334/fa

    Vancouver: کپی

    مصلایی سیدضیاء، خادمی گراشی مهدی. تحلیل رابطه قابلیت های واحد بازاریابی و عملکرد مالی؛ تبیین نقش تعدیلگر اندازه و سابقه فعالیت (مورد مطالعه شرکت معدنی و صنعتی گل گهر). 1403. Available from: https://sid.ir/paper/1148334/fa

    IEEE: کپی

    سیدضیاء مصلایی، و مهدی خادمی گراشی، “تحلیل رابطه قابلیت های واحد بازاریابی و عملکرد مالی؛ تبیین نقش تعدیلگر اندازه و سابقه فعالیت (مورد مطالعه شرکت معدنی و صنعتی گل گهر)،” presented at the چهارمین کنفرانس بین المللی و هفتمین همایش ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری. 1403، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1148334/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button