مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

27
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

16
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی اثر تدریس کوانتومی در دروس و آموزش های مهارتی و حرفه ای

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 آموزش با گذر زمان و به وجود آمدن نوآوری های مختلف در روش ها و رویکردهای یادگیری در حال پیشرفت است. پیشرفت-های شگرف مطالعات میان رشته ای فرصت مناسبی را برای پژوهشگران فراهم نموده تا درک بهتری از کاربرد فیزیک در امر آموزش به دست آورند. یکی از این نوآوری ها نظریه یادگیری کوانتومی است که با استفاده بهینه از پتانسیل و توانایی های پایه ایست که یادگیرندگان در عقل, جسم و احساس خود دارند. این مطالعه بر کاربرد مفاهیم نظریه فیزیک کوانتومی در تبیین مسایل عملی و مفهومی, هسته اصلی سیستم های آموزشی یعنی یادگیری و یاددهی متمرکز می شود. ما در این پژوهش در شیوه تدریس خود در دانشگاه و در مرکز فنی حرفه ای و همچنین مرکز ملی مهارتی وزارت بهداشت تغییراتی مطابق با شیوه های ذکر شده تدریس کوانتومی اعمال کردیم و شاهد ایجاد علاقه و انگیزه و یادگیری بهتر مهارت آموزان مخصوصا در کلاس های تکنسینی و مهارتی بودیم. این پژوهش از خرداد ماه سال 1400 شروع و تا اسفند 1402 ادامه یافت و ما با استفاده از تغییر سبک آموزشی و ورود سبک نوین تدریس کوانتومی در مجموعه های درمانی و آموزشی تحت مدیریت و آموزش خود اثر بخشی و رضایت مهارت آموزان را شاهد بودیم. نتایج این بررسی نشان داد رویکرد کوانتومی روشی اثربخش برای بهینه سازی عملکرد سیستم های آموزشی می باشد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    قانع شیخ آبادی، عرفان، و حاج ملک، مهدیه. (1403). بررسی اثر تدریس کوانتومی در دروس و آموزش های مهارتی و حرفه ای. چهارمین کنفرانس بین المللی و هفتمین همایش ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری. SID. https://sid.ir/paper/1148336/fa

    Vancouver: کپی

    قانع شیخ آبادی عرفان، حاج ملک مهدیه. بررسی اثر تدریس کوانتومی در دروس و آموزش های مهارتی و حرفه ای. 1403. Available from: https://sid.ir/paper/1148336/fa

    IEEE: کپی

    عرفان قانع شیخ آبادی، و مهدیه حاج ملک، “بررسی اثر تدریس کوانتومی در دروس و آموزش های مهارتی و حرفه ای،” presented at the چهارمین کنفرانس بین المللی و هفتمین همایش ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری. 1403، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1148336/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button