APA:
کپییعقوبی، نورمحمد، و والی زاده اردلان، ارغوان. (1394). تأثیر هوش هیجانی بر بازاریابی رابطه مند. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 14(2 (پیاپی 22) )، 161-178. SID. https://sid.ir/paper/115511/fa
Vancouver:
کپییعقوبی نورمحمد، والی زاده اردلان ارغوان. تأثیر هوش هیجانی بر بازاریابی رابطه مند. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1394؛14(2 (پیاپی 22) ):161-178. Available from: https://sid.ir/paper/115511/fa
IEEE:
کپینورمحمد یعقوبی، و ارغوان والی زاده اردلان، “تأثیر هوش هیجانی بر بازاریابی رابطه مند،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 14، no. 2 (پیاپی 22) ، pp. 161–178، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/115511/fa