APA:
کپیروستا، احمد، و مدنی، فاطمه. (1389). تاثیر کیفیت خدمات و تصمیم گیری مشتری بر ارزش ویژه شناسه. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 9(1 (پیاپی 34))، 59-75. SID. https://sid.ir/paper/115575/fa
Vancouver:
کپیروستا احمد، مدنی فاطمه. تاثیر کیفیت خدمات و تصمیم گیری مشتری بر ارزش ویژه شناسه. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1389؛9(1 (پیاپی 34)):59-75. Available from: https://sid.ir/paper/115575/fa
IEEE:
کپیاحمد روستا، و فاطمه مدنی، “تاثیر کیفیت خدمات و تصمیم گیری مشتری بر ارزش ویژه شناسه،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 9، no. 1 (پیاپی 34)، pp. 59–75، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/115575/fa