APA:
کپیرنجبریان، بهرام، فتحی، سعید، و کمالی، عبدالنبی. (1390). عوامل موثر بر قصد تعویض خودرو توسط مصرف کنندگان: کاربرد نظریه عمل سنجیده شده. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 10(5 (پیاپی 38))، 27-40. SID. https://sid.ir/paper/115619/fa
Vancouver:
کپیرنجبریان بهرام، فتحی سعید، کمالی عبدالنبی. عوامل موثر بر قصد تعویض خودرو توسط مصرف کنندگان: کاربرد نظریه عمل سنجیده شده. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1390؛10(5 (پیاپی 38)):27-40. Available from: https://sid.ir/paper/115619/fa
IEEE:
کپیبهرام رنجبریان، سعید فتحی، و عبدالنبی کمالی، “عوامل موثر بر قصد تعویض خودرو توسط مصرف کنندگان: کاربرد نظریه عمل سنجیده شده،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 10، no. 5 (پیاپی 38)، pp. 27–40، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/115619/fa