APA:
کپیمحسنیان راد، مهدی. (1385). ترویج دین از تحریک عاطفه در رسانه های معاصر, در مقایسه با ترویج مبتنی بر تعقل در صدر اسلام. مطالعات فرهنگی و ارتباطات، 2(5)، 75-92. SID. https://sid.ir/paper/118089/fa
Vancouver:
کپیمحسنیان راد مهدی. ترویج دین از تحریک عاطفه در رسانه های معاصر, در مقایسه با ترویج مبتنی بر تعقل در صدر اسلام. مطالعات فرهنگی و ارتباطات[Internet]. 1385؛2(5):75-92. Available from: https://sid.ir/paper/118089/fa
IEEE:
کپیمهدی محسنیان راد، “ترویج دین از تحریک عاطفه در رسانه های معاصر, در مقایسه با ترویج مبتنی بر تعقل در صدر اسلام،” مطالعات فرهنگی و ارتباطات، vol. 2، no. 5، pp. 75–92، 1385، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/118089/fa