مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,506
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

981
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شبیه سازی روش های قیمت گذاری پویا در کسب و کارهای کارآفرینانه نوپا

صفحات

 صفحه شروع 127 | صفحه پایان 151

چکیده

 در محیط کسب و کار, ابزارهای جدیدی برای درک نیازهای بازار به وجود آمده اند که از جمله می توان به روش های قیمت گذاری پویا اشاره کرد. اما در روش های قیمت گذاری پویا اغلب ترجیحات انسانی در انجام یک معامله نادیده گرفته شده و ابزارهای خودکار بدون توجه به این امر که غالبا در معاملات, یک طرف معامله ترجیحات انسانی است, به کار گرفته می شوند. هدف این پژوهش شبیه سازی مدل ها و روش های موجود برای قیمت گذاری پویا در کسب و کارهای نوپای کارآفرینانه اینترنتی با در نظر گرفتن تاثیر عامل انسانی بر عملیات خرید می باشد. روش تحقیق برای دستیابی به این هدف ترکیبی است. در مرحله اول با توجه به نتایج به دست آمده از تحقیقات میدانی, مدل جدیدی که در آن, عامل تمایل مشتری نیز به عملیات خرید اضافه شده طراحی می شود و در مرحله بعد به شبیه سازی روش های قیمت گذاری پویا با در نظر گرفتن مدل جدید پرداخته می شود. نتایج شبیه سازی های حاصل می تواند در شرایطی که کسب و کارهای نوپا, ترجیحات نیروی انسانی را در عملیات فروش موثر بدانند به کار برده شود و به انتخاب روش مناسبتر برای قیمت گذاری کمک نماید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    محمدکاظمی، رضا، ابراهیمی، سیدبابک، و زارع، هادی. (1389). شبیه سازی روش های قیمت گذاری پویا در کسب و کارهای کارآفرینانه نوپا. اقتصاد و تجارت نوین، 5(19-20)، 127-151. SID. https://sid.ir/paper/118641/fa

    Vancouver: کپی

    محمدکاظمی رضا، ابراهیمی سیدبابک، زارع هادی. شبیه سازی روش های قیمت گذاری پویا در کسب و کارهای کارآفرینانه نوپا. اقتصاد و تجارت نوین[Internet]. 1389؛5(19-20):127-151. Available from: https://sid.ir/paper/118641/fa

    IEEE: کپی

    رضا محمدکاظمی، سیدبابک ابراهیمی، و هادی زارع، “شبیه سازی روش های قیمت گذاری پویا در کسب و کارهای کارآفرینانه نوپا،” اقتصاد و تجارت نوین، vol. 5، no. 19-20، pp. 127–151، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/118641/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button