APA:
کپیانجم شعاع، زهرا، حسن پورقروقچی، اسماعیل، باقری، مهدی، و رنجبر، محمدحسین. (1398). طراحی وتبیین مدل بازاریابی اخلاقی و پیامدهای آن برای کودکان در حوزه کتب غیردرسی. اخلاق در علوم و فناوری، 14(5 (ویژه نامه 02))، 69-79. SID. https://sid.ir/paper/122847/fa
Vancouver:
کپیانجم شعاع زهرا، حسن پورقروقچی اسماعیل، باقری مهدی، رنجبر محمدحسین. طراحی وتبیین مدل بازاریابی اخلاقی و پیامدهای آن برای کودکان در حوزه کتب غیردرسی. اخلاق در علوم و فناوری[Internet]. 1398؛14(5 (ویژه نامه 02)):69-79. Available from: https://sid.ir/paper/122847/fa
IEEE:
کپیزهرا انجم شعاع، اسماعیل حسن پورقروقچی، مهدی باقری، و محمدحسین رنجبر، “طراحی وتبیین مدل بازاریابی اخلاقی و پیامدهای آن برای کودکان در حوزه کتب غیردرسی،” اخلاق در علوم و فناوری، vol. 14، no. 5 (ویژه نامه 02)، pp. 69–79، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/122847/fa