APA:
کپیعبیری، مرجان، صادقی، عباس، خسروجاوید، مهناز، و افقی، نادر. (1393). مقایسه تاثیر روش تدریس همیاری (مشارکتی), اکتشافی و سخنرانی بر پیشرفت تحصیلی و نگرش نسبت به درس فیزیک. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 11(15 (پیاپی 42))، 55-67. SID. https://sid.ir/paper/127228/fa
Vancouver:
کپیعبیری مرجان، صادقی عباس، خسروجاوید مهناز، افقی نادر. مقایسه تاثیر روش تدریس همیاری (مشارکتی), اکتشافی و سخنرانی بر پیشرفت تحصیلی و نگرش نسبت به درس فیزیک. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1393؛11(15 (پیاپی 42)):55-67. Available from: https://sid.ir/paper/127228/fa
IEEE:
کپیمرجان عبیری، عباس صادقی، مهناز خسروجاوید، و نادر افقی، “مقایسه تاثیر روش تدریس همیاری (مشارکتی), اکتشافی و سخنرانی بر پیشرفت تحصیلی و نگرش نسبت به درس فیزیک،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 11، no. 15 (پیاپی 42)، pp. 55–67، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/127228/fa