APA:
کپیدرزی رامندی، هادی، عصاره، علیرضا، و جراره، جمشید. (1393). تاثیر تدریس به روش بدیعه پردازی بر افزایش خلاقیت و پیشرفت تحصیلی درس تعلیمات اجتماعی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 11(15 (پیاپی 42))، 68-79. SID. https://sid.ir/paper/127232/fa
Vancouver:
کپیدرزی رامندی هادی، عصاره علیرضا، جراره جمشید. تاثیر تدریس به روش بدیعه پردازی بر افزایش خلاقیت و پیشرفت تحصیلی درس تعلیمات اجتماعی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1393؛11(15 (پیاپی 42)):68-79. Available from: https://sid.ir/paper/127232/fa
IEEE:
کپیهادی درزی رامندی، علیرضا عصاره، و جمشید جراره، “تاثیر تدریس به روش بدیعه پردازی بر افزایش خلاقیت و پیشرفت تحصیلی درس تعلیمات اجتماعی،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 11، no. 15 (پیاپی 42)، pp. 68–79، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/127232/fa