APA:
کپیمهتدی، سمیه، و آتشک، محمد. (1393). اثربخشی تکالیف تعاملی الکترونیکی طراحی شده بر یادگیری مهارت های زبان انگلیسی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 11(16 (پیاپی 43))، 37-45. SID. https://sid.ir/paper/127346/fa
Vancouver:
کپیمهتدی سمیه، آتشک محمد. اثربخشی تکالیف تعاملی الکترونیکی طراحی شده بر یادگیری مهارت های زبان انگلیسی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1393؛11(16 (پیاپی 43)):37-45. Available from: https://sid.ir/paper/127346/fa
IEEE:
کپیسمیه مهتدی، و محمد آتشک، “اثربخشی تکالیف تعاملی الکترونیکی طراحی شده بر یادگیری مهارت های زبان انگلیسی،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 11، no. 16 (پیاپی 43)، pp. 37–45، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/127346/fa