APA:
کپیباقری، مصباح الهدی، و گودرزی، حسین. (1398). رتبه بندی مؤلفه های مؤثر بر تصمیم گیری خرید مخاطبان سینمای ایران. اندیشه مدیریت راهبردی (اندیشه مدیریت)، 13(1 (پیاپی 25) )، 347-377. SID. https://sid.ir/paper/129839/fa
Vancouver:
کپیباقری مصباح الهدی، گودرزی حسین. رتبه بندی مؤلفه های مؤثر بر تصمیم گیری خرید مخاطبان سینمای ایران. اندیشه مدیریت راهبردی (اندیشه مدیریت)[Internet]. 1398؛13(1 (پیاپی 25) ):347-377. Available from: https://sid.ir/paper/129839/fa
IEEE:
کپیمصباح الهدی باقری، و حسین گودرزی، “رتبه بندی مؤلفه های مؤثر بر تصمیم گیری خرید مخاطبان سینمای ایران،” اندیشه مدیریت راهبردی (اندیشه مدیریت)، vol. 13، no. 1 (پیاپی 25) ، pp. 347–377، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/129839/fa