Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

701
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

937
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارزیابی برون سپاری فعالیت های بخش خدمات مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان با رویکرد پویایی شناسی سیستم

صفحات

 صفحه شروع 111 | صفحه پایان 132

چکیده

 هدف: امروزه فعالیت های زیادی برون سپاری شده اند که برخی از آنها موفقیت آمیز بوده و ادامه یافته اند و برخی دیگر از آنها به دلیل شکست در موفقیت و عدم دستیابی به اهداف به حالت قبل بازگشتند. بنابراین هرگز نمی توان ادعا کرد که برون سپاری به خودی خود سودمند است, مگر اینکه از فعالیت های برون سپاری شده ارزیابی به عمل آید. با توجه به اهمیت موضوع, هدف اصلی این تحقیق بررسی میزان تحقق اهداف برون سپاری و بهبود وضعیت برون سپاری در بخش خدمات مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان است. روش: در این پژوهش برای ارزیابی برون سپاری از رویکرد پویایی شناسی سیستم استفاده شده است. ابتدا پس از بررسی ادبیات نظری و نظرهای خبرگان صنعت, متغیرهای کلیدی در حوزه ارزیابی برون سپاری شناسایی شدند و روابط علت و معلولی میان این متغیرها ترسیم شد. سپس روابط ریاضی میان این متغیرها بر اساس روابط موجود در پیشینه تعیین شده و بر این اساس سیستم مورد مطالعه, در شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان در بازه زمانی سال های 1380 الی 1406 شبیه سازی شد. یافته ها: یافته ها نشان می دهد که برون سپاری موجب کاهش تعداد کارکنان شرکت, کاهش مدت زمان ارائه خدمات و کاهش هزینه ها در بخش خدمات مشترکان شرکت مورد بررسی شده است. نتیجه گیری: در نهایت برای بهبود عملکرد برون سپاری در راستای اهداف آن, سیاست های افزایش نرخ برون سپاری و افزایش اعتبار تأمین کنندگان پیشنهاد شده و نتیجه حاصل از این سیاست ها شبیه سازی شد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    فرهنگی فارغانی، نسیم، عباس نژاد، طیبه، و غفورنیا، محمد. (1398). ارزیابی برون سپاری فعالیت های بخش خدمات مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان با رویکرد پویایی شناسی سیستم. مدیریت صنعتی، 11(1 )، 111-132. SID. https://sid.ir/paper/139988/fa

    Vancouver: کپی

    فرهنگی فارغانی نسیم، عباس نژاد طیبه، غفورنیا محمد. ارزیابی برون سپاری فعالیت های بخش خدمات مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان با رویکرد پویایی شناسی سیستم. مدیریت صنعتی[Internet]. 1398؛11(1 ):111-132. Available from: https://sid.ir/paper/139988/fa

    IEEE: کپی

    نسیم فرهنگی فارغانی، طیبه عباس نژاد، و محمد غفورنیا، “ارزیابی برون سپاری فعالیت های بخش خدمات مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان با رویکرد پویایی شناسی سیستم،” مدیریت صنعتی، vol. 11، no. 1 ، pp. 111–132، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/139988/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا