APA:
کپیجندقی، غلامرضا، سیف، یاسر، و شجاعی، یاسر. (1397). بازاریابی مستقیم با استفاده از خوشه بندی فازی مشتریان (مطالعه موردی: یکی از شرکت های تلفن همراه). مدیریت بازرگانی، 10(4 )، 855-870. SID. https://sid.ir/paper/140205/fa
Vancouver:
کپیجندقی غلامرضا، سیف یاسر، شجاعی یاسر. بازاریابی مستقیم با استفاده از خوشه بندی فازی مشتریان (مطالعه موردی: یکی از شرکت های تلفن همراه). مدیریت بازرگانی[Internet]. 1397؛10(4 ):855-870. Available from: https://sid.ir/paper/140205/fa
IEEE:
کپیغلامرضا جندقی، یاسر سیف، و یاسر شجاعی، “بازاریابی مستقیم با استفاده از خوشه بندی فازی مشتریان (مطالعه موردی: یکی از شرکت های تلفن همراه)،” مدیریت بازرگانی، vol. 10، no. 4 ، pp. 855–870، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140205/fa