APA:
کپیطباخیان، لیلی، حدادیان، علیرضا، و پویا، علیرضا. (1396). نوع شناسی مصرف کنندگان پوشاک برند بر اساس سبک تصمیم گیری خرید. مدیریت بازرگانی، 9(2 )، 353-374. SID. https://sid.ir/paper/140219/fa
Vancouver:
کپیطباخیان لیلی، حدادیان علیرضا، پویا علیرضا. نوع شناسی مصرف کنندگان پوشاک برند بر اساس سبک تصمیم گیری خرید. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1396؛9(2 ):353-374. Available from: https://sid.ir/paper/140219/fa
IEEE:
کپیلیلی طباخیان، علیرضا حدادیان، و علیرضا پویا، “نوع شناسی مصرف کنندگان پوشاک برند بر اساس سبک تصمیم گیری خرید،” مدیریت بازرگانی، vol. 9، no. 2 ، pp. 353–374، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140219/fa