APA:
کپیمعصومیان میاندوآب، پرویز. (1399). ارزش های فرهنگی سطح فردی: بررسی سبک های تصمیم گیری بین مشتریان جمع گرا و فردگرا (نمونه پژوهی: مشتریان تایرهای رادیال سواری تهران). مدیریت بازرگانی، 12(1 )، 161-182. SID. https://sid.ir/paper/140256/fa
Vancouver:
کپیمعصومیان میاندوآب پرویز. ارزش های فرهنگی سطح فردی: بررسی سبک های تصمیم گیری بین مشتریان جمع گرا و فردگرا (نمونه پژوهی: مشتریان تایرهای رادیال سواری تهران). مدیریت بازرگانی[Internet]. 1399؛12(1 ):161-182. Available from: https://sid.ir/paper/140256/fa
IEEE:
کپیپرویز معصومیان میاندوآب، “ارزش های فرهنگی سطح فردی: بررسی سبک های تصمیم گیری بین مشتریان جمع گرا و فردگرا (نمونه پژوهی: مشتریان تایرهای رادیال سواری تهران)،” مدیریت بازرگانی، vol. 12، no. 1 ، pp. 161–182، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140256/fa