APA:
کپیعزیزی، شهریار، و قاسمی نقیب دهی، آرمین. (1399). عوامل مؤثر بر طبقه بندی محصول جدید (نمونه پژوهی: ماست نوشیدنی لاکتیویا). مدیریت بازرگانی، 12(1 )، 243-259. SID. https://sid.ir/paper/140263/fa
Vancouver:
کپیعزیزی شهریار، قاسمی نقیب دهی آرمین. عوامل مؤثر بر طبقه بندی محصول جدید (نمونه پژوهی: ماست نوشیدنی لاکتیویا). مدیریت بازرگانی[Internet]. 1399؛12(1 ):243-259. Available from: https://sid.ir/paper/140263/fa
IEEE:
کپیشهریار عزیزی، و آرمین قاسمی نقیب دهی، “عوامل مؤثر بر طبقه بندی محصول جدید (نمونه پژوهی: ماست نوشیدنی لاکتیویا)،” مدیریت بازرگانی، vol. 12، no. 1 ، pp. 243–259، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140263/fa