APA:
کپیدهدشتی شاهرخ، زهره، و بهیار، پدرام. (1397). تأثیر عوامل فردی و اجتماعی بر مشارکت مصرف کنندگان جوامع مجازی. مدیریت بازرگانی، 10(1 )، 121-144. SID. https://sid.ir/paper/140274/fa
Vancouver:
کپیدهدشتی شاهرخ زهره، بهیار پدرام. تأثیر عوامل فردی و اجتماعی بر مشارکت مصرف کنندگان جوامع مجازی. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1397؛10(1 ):121-144. Available from: https://sid.ir/paper/140274/fa
IEEE:
کپیزهره دهدشتی شاهرخ، و پدرام بهیار، “تأثیر عوامل فردی و اجتماعی بر مشارکت مصرف کنندگان جوامع مجازی،” مدیریت بازرگانی، vol. 10، no. 1 ، pp. 121–144، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140274/fa