APA:
کپیوارث، حامد، حیدری، علی، و اکبری، مهران. (1397). بررسی رابطه ی قابلیت معنابخشی استراتژیک و نوآوری مدل کسب وکار. مدیریت بازرگانی، 10(2 )، 487-507. SID. https://sid.ir/paper/140318/fa
Vancouver:
کپیوارث حامد، حیدری علی، اکبری مهران. بررسی رابطه ی قابلیت معنابخشی استراتژیک و نوآوری مدل کسب وکار. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1397؛10(2 ):487-507. Available from: https://sid.ir/paper/140318/fa
IEEE:
کپیحامد وارث، علی حیدری، و مهران اکبری، “بررسی رابطه ی قابلیت معنابخشی استراتژیک و نوآوری مدل کسب وکار،” مدیریت بازرگانی، vol. 10، no. 2 ، pp. 487–507، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140318/fa