مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

865
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

656
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی نقش تعدیل گری خودکارآمدی کاربران در رضایت آنها از بانکداری همراه در ایران

صفحات

 صفحه شروع 531 | صفحه پایان 552

چکیده

 بانکداری همراه یکی از جدیدترین راه های ارتباط بانک با مشتریان است. با وجود مزیت های فراوان این نوع بانکداری, درصد استفاده کاربران آن در ایران بسیار ناچیز است. یکی از عوامل تاثیرگذار در استفاده از بانکداری همراه, خودکارآمدی کاربر در استفاده از تلفن همراه است که بر رضایت کاربر از این نوع بانکداری اثر دارد. با توجه به مدل توسعه داده شده, کیفیت اطلاعات, کیفیت خدمات, کیفیت سیستم, اعتبار و ساختار اطمینان بخش بر اعتماد و رضایت کاربران موثر است و خودکارآمدی کاربران رابطه آنها را بر رضایت تعدیل می کند. پژوهش حاضر به روش کمی و از نوع پیمایشی همبستگی به اجرا درآمد و اطلاعات به کمک پرسشنامه گردآوری شد. جامعه آماری پژوهش را کاربران بانکداری همراه در ایران تشکیل داده و تعداد 230 نمونه از بین آنها جمع آوری شده است. فرضیه های پژوهش با بهره مندی از مدل سازی معادلات ساختاری آزمایش شد و پس از آن به برازش مدل پژوهش در جامعه آماری پرداخته شد. در نهایت نقش تعدیل کنندگی خودکارآمدی بر روابط بین کیفیت خدمات با اعتماد, کیفیت سیستم با اعتماد و اعتبار با اعتماد به تایید رسید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    جعفری، سیدمحمدباقر، حمیدی زاده، علی، و مودب، محدثه سادات. (1394). بررسی نقش تعدیل گری خودکارآمدی کاربران در رضایت آنها از بانکداری همراه در ایران. مدیریت فناوری اطلاعات، 7(3 )، 531-552. SID. https://sid.ir/paper/140347/fa

    Vancouver: کپی

    جعفری سیدمحمدباقر، حمیدی زاده علی، مودب محدثه سادات. بررسی نقش تعدیل گری خودکارآمدی کاربران در رضایت آنها از بانکداری همراه در ایران. مدیریت فناوری اطلاعات[Internet]. 1394؛7(3 ):531-552. Available from: https://sid.ir/paper/140347/fa

    IEEE: کپی

    سیدمحمدباقر جعفری، علی حمیدی زاده، و محدثه سادات مودب، “بررسی نقش تعدیل گری خودکارآمدی کاربران در رضایت آنها از بانکداری همراه در ایران،” مدیریت فناوری اطلاعات، vol. 7، no. 3 ، pp. 531–552، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140347/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button