مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

24
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طراحی مدل رفتاری مدیران در عصردیجیتال با رویکرد داده بنیاد

صفحات

 صفحه شروع 302 | صفحه پایان 323

چکیده

 هدف این پژوهش طراحی مدل رفتاری مدیران در عصردیجیتال با رویکرد نظریه داده بنیاد می باشد. روش پژوهش از حیث هدف از نوع تحقیقات کاربردی و از نظر ماهیت اکتشافی می باشد. جامعه آماری پژوهش مدیران شرکت های پتروشیمی وابسته به شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران می باشند. با روش نمونه گیری هدفمند 8 نفر تیم مشارکت کننده انتخاب شدند. برای گردآوری و تحلیل داده ها از راهبرد پژوهشی نظریه داده بنیاد, استفاده شد. ابزار گردآوری اطلاعات مصاحبه نیمه ساختاریافته می باشد. تجزیه و تحلیل داده ها و طراحی الگو, در سه مرحله کدگذاری باز, محوری و انتخابی انجام گرفت. یافته ها حاکی از آنست که, شرایط علّی شامل (عوامل انسانی, عوامل محیطی و عوامل سازمانی), پدیده اصلی رفتار مدیران شامل (ارتباطات و تعاملات, اعتمادبخشی, تصمیم­گیری در عدم قطعیت, ویژگی­های شخصیتی و مَنِشِ دیجیتال), شرایط زمینه­ای شامل (شناخت و فهم دیجیتال, آموزش و فرهنگ دیجیتال, مدیریت تجربه و استعداد و مهارت دیجیتال, تفکرِآینده­نگری و استراتژیک دیجیتال, مدیریت تغییر و قابلیت رهبری دیجیتال), شرایط مداخله­گر شامل (ذهنیت و نگرش دیجیتال, هوش مدیر, ارزش­های مدیر, و نوآوری و ماهیت کسب و کار و صنعت), راهبردها و مکانیزم­ها شامل (راهبرد نوآوری و یادگیری, راهبرد حفظ, ترکیب و تمرکز دیجیتال, راهبرد مشارکت دیجیتال و راهبرد هدایت و حکمرانی دیجیتال) و پیامدها شامل (پیامدهای ابعاد فردی و ابعاد سازمانی) می باشد.

چندرسانه ای

  • ثبت نشده است.
  • استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button