APA:
کپیفلاحی، فرزانه، و سلیمانی، بهزاد. (1398). ارزیابی تطبیقی تأثیر لوگو از منظر نشانه شناسی بر نگرش مشتریان به برند. هنرهای تجسمی (هنرهای زیبا)، 24(3 )، 43-50. SID. https://sid.ir/paper/146753/fa
Vancouver:
کپیفلاحی فرزانه، سلیمانی بهزاد. ارزیابی تطبیقی تأثیر لوگو از منظر نشانه شناسی بر نگرش مشتریان به برند. هنرهای تجسمی (هنرهای زیبا)[Internet]. 1398؛24(3 ):43-50. Available from: https://sid.ir/paper/146753/fa
IEEE:
کپیفرزانه فلاحی، و بهزاد سلیمانی، “ارزیابی تطبیقی تأثیر لوگو از منظر نشانه شناسی بر نگرش مشتریان به برند،” هنرهای تجسمی (هنرهای زیبا)، vol. 24، no. 3 ، pp. 43–50، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/146753/fa