Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,525
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,178
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شناخت دلایل بازطراحی لوگو در طول عمر برند

صفحات

 صفحه شروع 41 | صفحه پایان 52

چکیده

 یک برند در طول عمر خود بنا به دلایلی ممکن است نیاز به بازسازی داشته باشد و در این میان لوگو به مثابه دریچه ی ورودی به برند و بازنمای هویت آن, نیاز به بازطراحی شدن دارد. با وجود این مهم, در ایران کم تر برندی دست به بازطراحی لوگوی خود می زند. حساسیت بازطراحی لوگو در سرنوشت یک برند و کمبود دانش به روز در این موضوع, می تواند دلایل ثابت ماندن اکثر لوگوهای داخلی برای دهه ها و فاصله گرفتن از سلیقه ی بصری مخاطبانشان باشد. لذا پژوهش حاضر در راستای حل این نقیصه, با استناد به نظریه های مرتبط به لوگو و بازطراحی لوگو, به امر شناخت دلایل بازطراحی لوگو به همراه مثال های عینی پرداخته است. در پاسخ به سوال اصلی پژوهش که دلایل بازطراحی لوگو در طول عمر یک برند چه مواردی است, پژوهش حاضر ضمن دسته بندی دلایل ممکن بازطراحی لوگو, به این مهم دست یافته است که بازطراحی لوگو تنها امری هنری و سلیقه ای و تنها به دلایل گرافیکی نبوده, بلکه دلایل مشخص و هدف مندی را بر اساس نیازها و اهداف برند دنبال می نماید. این پژوهش از حیث هدف کاربردی و به روش توصیفی-تحلیلی بوده و همچنین اطلاعات به صورت کتابخانه ای گردآوری شده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    الیاسی، الهام، افشارمهاجر، کامران، شفیعی، زاهد، و امیرشاهی، میراحمد. (1397). شناخت دلایل بازطراحی لوگو در طول عمر برند. هنرهای تجسمی (هنرهای زیبا)، 23(3 )، 41-52. SID. https://sid.ir/paper/146842/fa

    Vancouver: کپی

    الیاسی الهام، افشارمهاجر کامران، شفیعی زاهد، امیرشاهی میراحمد. شناخت دلایل بازطراحی لوگو در طول عمر برند. هنرهای تجسمی (هنرهای زیبا)[Internet]. 1397؛23(3 ):41-52. Available from: https://sid.ir/paper/146842/fa

    IEEE: کپی

    الهام الیاسی، کامران افشارمهاجر، زاهد شفیعی، و میراحمد امیرشاهی، “شناخت دلایل بازطراحی لوگو در طول عمر برند،” هنرهای تجسمی (هنرهای زیبا)، vol. 23، no. 3 ، pp. 41–52، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/146842/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی

  • ثبت نشده است.





  • بازگشت به بالا