APA:
کپیشاه محمدی، عبدالرضا، و میرزایی پور، علی. (1390). بررسی میزان اثربخشی تبلیغات پست بانک در میان مشتریان خود در شهر تهران. فرهنگ ارتباطات، 1(1)، 119-138. SID. https://sid.ir/paper/207199/fa
Vancouver:
کپیشاه محمدی عبدالرضا، میرزایی پور علی. بررسی میزان اثربخشی تبلیغات پست بانک در میان مشتریان خود در شهر تهران. فرهنگ ارتباطات[Internet]. 1390؛1(1):119-138. Available from: https://sid.ir/paper/207199/fa
IEEE:
کپیعبدالرضا شاه محمدی، و علی میرزایی پور، “بررسی میزان اثربخشی تبلیغات پست بانک در میان مشتریان خود در شهر تهران،” فرهنگ ارتباطات، vol. 1، no. 1، pp. 119–138، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/207199/fa