APA:
کپیاسدی، علی، خزایی پول، جواد، و توکلی، هدی. (1396). تأثیر تناسب شخصیت برند بر نگرش به برند و مؤلفه های ارزش ادراک شده. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 16(3 (پیاپی 31) )، 49-64. SID. https://sid.ir/paper/115526/fa
Vancouver:
کپیاسدی علی، خزایی پول جواد، توکلی هدی. تأثیر تناسب شخصیت برند بر نگرش به برند و مؤلفه های ارزش ادراک شده. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1396؛16(3 (پیاپی 31) ):49-64. Available from: https://sid.ir/paper/115526/fa
IEEE:
کپیعلی اسدی، جواد خزایی پول، و هدی توکلی، “تأثیر تناسب شخصیت برند بر نگرش به برند و مؤلفه های ارزش ادراک شده،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 16، no. 3 (پیاپی 31) ، pp. 49–64، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/115526/fa