مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

609
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

719
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طراحی مدل ژنتیکی هویت برند: رویکردی نوین در مدیریت برند آموزش عالی

صفحات

 صفحه شروع 19 | صفحه پایان 32

چکیده

 در بازار رقابتی و پیچیده آموزش عالی, دانشگاه ها بناچار باید استراتژی هایی را به منظور حفظ و بهبود رقابت بکار گیرند. آن ها نیازمند این هستند که مزیت رقابتی را از طریق مجموعه ای منحصر به فرد از ویژگی ها ایجاد کنند و داشتن هویت منحصر به فرد به منظور تمایز و جذب دانشجویان و کارکنان امری حیاتی است. لذا هدف پژوهش حاضر شناسایی مولفه-های موثر و طراحی مدل هویت برند مبتنی بر مفهوم DNA برند در دانشگاه های غیردولتی است. روش پژوهش ازنظر هدف کاربردی, از لحاط شیوه گردآوری داده ها اکتشافی که بطور خاص از تیوری داده بنیاد استفاده شده است. جامعه آماری شامل مدیران و اساتید دانشگاه صاحبنظر در حوزه بازاریابی و برندسازی بودند. روش نمونه گیری قضاوتی هدفمند بود. ابزار جمع آوری داده ها مصاحبه عمیق نیمه ساختاریافته بود که حجم نمونه بر اساس نمونه گیری نظری و رسیدن به اشباع نظری تعیین شد. جهت تحلیل داده ها از کدگذاری باز, محوری و گزینشی استفاده شد. مولفه های در 11 مقوله اصلی و 43 مقوله فرعی در 6 مولفه کلی شرایط علی, پدیده محوری, شرایط زمینه ای, شرایط مداخله گر, راهبردها, پیامدها دسته بندی گردید. یافته ها حاکی از آن است که توسعه هویت برند قدرتمند و یکپارچه رویکردی استراتژیک در دانشگاه می باشد که باید بصورت جامع و با جزیی نگر خاص همراه باشد و نیازمند توجه به زیرساخت های ژنتیکی می باشد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    فاطمی فر، آزاده، آزاد، ناصر، نعامی، عبداله، و فاطمی، عادل. (1399). طراحی مدل ژنتیکی هویت برند: رویکردی نوین در مدیریت برند آموزش عالی. مدیریت فردا، 19(62 )، 19-32. SID. https://sid.ir/paper/374586/fa

    Vancouver: کپی

    فاطمی فر آزاده، آزاد ناصر، نعامی عبداله، فاطمی عادل. طراحی مدل ژنتیکی هویت برند: رویکردی نوین در مدیریت برند آموزش عالی. مدیریت فردا[Internet]. 1399؛19(62 ):19-32. Available from: https://sid.ir/paper/374586/fa

    IEEE: کپی

    آزاده فاطمی فر، ناصر آزاد، عبداله نعامی، و عادل فاطمی، “طراحی مدل ژنتیکی هویت برند: رویکردی نوین در مدیریت برند آموزش عالی،” مدیریت فردا، vol. 19، no. 62 ، pp. 19–32، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/374586/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button