مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

3,166
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,192
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی چگونگی تاثیر تبلیغات انتخاباتی بر رفتار گروه های مخاطب در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری (مطالعه موردی: شهروندان شهر تهران)

صفحات

 صفحه شروع 1 | صفحه پایان 14

چکیده

 امروزه ابزارها و مفاهیم بسیار زیادی از بازاریابی در سیاست سهیم شده و به آن معنای تازه ای بخشیده است. در جریان رقابت ها از جمله ابزارهایی که مورد استفاده کاندیداها قرار می گیرد, تبلیغات انتخاباتی است. این پژوهش به بررسی و تعیین میزان تاثیرگذاری ابزارهای تبلیغاتی بر رفتار گروه های مخاطب در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری ایران پرداخته است. در این تحقیق ابزارهای تبلیغات انتخاباتی به دو دسته رسانه ای و غیررسانه ای تقسیم و تاثیر هر کدام بر رفتار مخاطبین با استفاده از پرسش نامه ای مشتمل بر 33 سوال مورد بررسی قرار گرفت. پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر روش توصیفی و از نوع پیمایشی می باشد که به صورت میدانی انجام شده است. شهروندان شهر تهران به عنوان جامعه آماری در نظر گرفته شده و حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران, تعداد 362 نفر به دست آمده است. یافته های تحقیق, تاثیر استفاده از ابزارهای تبلیغات انتخاباتی بر رفتار گروه های مخاطب را البته متفاوت از یکدیگر تایید می کنند. یافته های مذکور می تواند در جهت افزایش موفقیت و پیروزی رقابت های انتخاباتی کاندیداها کارساز افتد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    سیدی، امیر، و طاهرخانی، ساناز. (1392). بررسی چگونگی تاثیر تبلیغات انتخاباتی بر رفتار گروه های مخاطب در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری (مطالعه موردی: شهروندان شهر تهران). پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)، 10(31)، 1-14. SID. https://sid.ir/paper/151371/fa

    Vancouver: کپی

    سیدی امیر، طاهرخانی ساناز. بررسی چگونگی تاثیر تبلیغات انتخاباتی بر رفتار گروه های مخاطب در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری (مطالعه موردی: شهروندان شهر تهران). پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)[Internet]. 1392؛10(31):1-14. Available from: https://sid.ir/paper/151371/fa

    IEEE: کپی

    امیر سیدی، و ساناز طاهرخانی، “بررسی چگونگی تاثیر تبلیغات انتخاباتی بر رفتار گروه های مخاطب در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری (مطالعه موردی: شهروندان شهر تهران)،” پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)، vol. 10، no. 31، pp. 1–14، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/151371/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button