APA:
کپیسیدی، امیر، و طاهرخانی، ساناز. (1392). بررسی چگونگی تاثیر تبلیغات انتخاباتی بر رفتار گروه های مخاطب در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری (مطالعه موردی: شهروندان شهر تهران). پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)، 10(31)، 1-14. SID. https://sid.ir/paper/151371/fa
Vancouver:
کپیسیدی امیر، طاهرخانی ساناز. بررسی چگونگی تاثیر تبلیغات انتخاباتی بر رفتار گروه های مخاطب در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری (مطالعه موردی: شهروندان شهر تهران). پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)[Internet]. 1392؛10(31):1-14. Available from: https://sid.ir/paper/151371/fa
IEEE:
کپیامیر سیدی، و ساناز طاهرخانی، “بررسی چگونگی تاثیر تبلیغات انتخاباتی بر رفتار گروه های مخاطب در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری (مطالعه موردی: شهروندان شهر تهران)،” پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)، vol. 10، no. 31، pp. 1–14، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/151371/fa