APA:
کپیجولایی، کامیار، و همتی، طاهره. (1396). استعاره ها و مجازهای مفهومی در تبلیغات رسانه ملی؛ رویکردی شناختی و پیکره بنیاد. پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش)، 24(4 (پیاپی 92) )، 55-71. SID. https://sid.ir/paper/152883/fa
Vancouver:
کپیجولایی کامیار، همتی طاهره. استعاره ها و مجازهای مفهومی در تبلیغات رسانه ملی؛ رویکردی شناختی و پیکره بنیاد. پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش)[Internet]. 1396؛24(4 (پیاپی 92) ):55-71. Available from: https://sid.ir/paper/152883/fa
IEEE:
کپیکامیار جولایی، و طاهره همتی، “استعاره ها و مجازهای مفهومی در تبلیغات رسانه ملی؛ رویکردی شناختی و پیکره بنیاد،” پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش)، vol. 24، no. 4 (پیاپی 92) ، pp. 55–71، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/152883/fa