APA:
کپیمیرزایی، فاطمه، و فکری، کاترین. (1397). اثربخشی تلفیق الگوی چند محوری شفیع آبادی با نظریه یادگیری اجتماعی کرامبولتز برخشنودی شغلی معلمان زن. رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، 9(1 (پیاپی 33) )، 153-172. SID. https://sid.ir/paper/168721/fa
Vancouver:
کپیمیرزایی فاطمه، فکری کاترین. اثربخشی تلفیق الگوی چند محوری شفیع آبادی با نظریه یادگیری اجتماعی کرامبولتز برخشنودی شغلی معلمان زن. رهیافتی نو در مدیریت آموزشی[Internet]. 1397؛9(1 (پیاپی 33) ):153-172. Available from: https://sid.ir/paper/168721/fa
IEEE:
کپیفاطمه میرزایی، و کاترین فکری، “اثربخشی تلفیق الگوی چند محوری شفیع آبادی با نظریه یادگیری اجتماعی کرامبولتز برخشنودی شغلی معلمان زن،” رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، vol. 9، no. 1 (پیاپی 33) ، pp. 153–172، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/168721/fa