APA:
کپیآهور، توران، و زعفرانی، پردیس. (1395). تحلیل انتقادی بصری نمادهای جنسیت در مواد درسی آموزش زبان انگلیسی از دیدگاه چند بعدی. پژوهش های آموزشی و کاربردی زبان انگلیسی، 9(18 )، 78-98. SID. https://sid.ir/paper/181273/fa
Vancouver:
کپیآهور توران، زعفرانی پردیس. تحلیل انتقادی بصری نمادهای جنسیت در مواد درسی آموزش زبان انگلیسی از دیدگاه چند بعدی. پژوهش های آموزشی و کاربردی زبان انگلیسی[Internet]. 1395؛9(18 ):78-98. Available from: https://sid.ir/paper/181273/fa
IEEE:
کپیتوران آهور، و پردیس زعفرانی، “تحلیل انتقادی بصری نمادهای جنسیت در مواد درسی آموزش زبان انگلیسی از دیدگاه چند بعدی،” پژوهش های آموزشی و کاربردی زبان انگلیسی، vol. 9، no. 18 ، pp. 78–98، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/181273/fa