مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

659
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تأثیر سه شیوه آموزشی واژ گان: اجزا ء سازنده واژ گان، فلش کارت و سر نخ های با فتی بر یاد سپاری فوری و با تأ خیر واژگان دانش آ موزان پایه سوم دبیر ستان

صفحات

 صفحه شروع 42 | صفحه پایان 63

چکیده

 هدف از پژ وهش حا ضر مقایسه ی تا ثیر سه شیوه آ موزشی واژگان: شیوه تدریس اجزا ء سا زنده واژ ها, فلش کارت و استفاده از شیوه سر نخ های متنی بر یاد سپاری بلا فا صله و با تأ خیر واژگان دانش آ موزان پا یه سوم دبیر ستان های ایران است. به همین دلیل نود دانش آ موز در این پژ وهش شر کت نمو دند که مشغول تحصیل در مدارس تبریز بودند. برای اطمینان از همگن بودن آن ها, آزمون پت به آ ن ها داده شد, بر پایه نتا یج بدست آ مده بیست نفر از هر کلاس انتخاب شدند و این سه کلاس دست نخورده به صورت تصا د فی در سه گروه آ موزشی قرار گر فته اند. ابتدا به عنوان پیش آزمون شصد واژه به عنوان پیش آ زمون به آن ها داده شد که چهل تا از آ ن ها نا شنا خته برای دانش آ موزان بودند, هر کلاس تحت تدریس یک شیوه قرار گر فت, و آ موزش های لازم داده شد. برای فهمیدن تأثیر هر شیوه تدریس در آ خرین جلسه پس آ زمون متشکل از چهل واژه داده شد و بعد از چهار هفته پس آ مون با تا خیر داده شد و نمرات بدست آمده با استفاده از آ مون انو وا مقایسه شد. نتا یج بدست آ مده نشان داد که تا ثیر سر نخ های با فتی بر یادگیری واژ ها بیشتر از شیو های دیگر است. نتا یج بدست آمده مفید برای اساتید زبان, دانش آ موزان, مدارس و دانشگا ها است. متن کامل این مقاله به زبان انگلیسی می باشد. لطفا برای مشاهده متن کامل مقاله به بخش انگلیسی مراجعه فرمایید.لطفا برای مشاهده متن کامل این مقاله اینجا را کلیک کنید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    ابراهیمیان، عباس، و نبی فر، نسا. (1394). تأثیر سه شیوه آموزشی واژ گان: اجزا ء سازنده واژ گان, فلش کارت و سر نخ های با فتی بر یاد سپاری فوری و با تأ خیر واژگان دانش آ موزان پایه سوم دبیر ستان. پژوهش های آموزشی و کاربردی زبان انگلیسی، 8(17 )، 42-63. SID. https://sid.ir/paper/181325/fa

    Vancouver: کپی

    ابراهیمیان عباس، نبی فر نسا. تأثیر سه شیوه آموزشی واژ گان: اجزا ء سازنده واژ گان, فلش کارت و سر نخ های با فتی بر یاد سپاری فوری و با تأ خیر واژگان دانش آ موزان پایه سوم دبیر ستان. پژوهش های آموزشی و کاربردی زبان انگلیسی[Internet]. 1394؛8(17 ):42-63. Available from: https://sid.ir/paper/181325/fa

    IEEE: کپی

    عباس ابراهیمیان، و نسا نبی فر، “تأثیر سه شیوه آموزشی واژ گان: اجزا ء سازنده واژ گان, فلش کارت و سر نخ های با فتی بر یاد سپاری فوری و با تأ خیر واژگان دانش آ موزان پایه سوم دبیر ستان،” پژوهش های آموزشی و کاربردی زبان انگلیسی، vol. 8، no. 17 ، pp. 42–63، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/181325/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button