APA:
کپیکلانتری، رضا، و سعیدی، مهناز. (1388). تاثیر روش تدریس «تکلیف-محور» بر درک مطلب زبان آموزان. آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)، 2(6)، 175-187. SID. https://sid.ir/paper/183439/fa
Vancouver:
کپیکلانتری رضا، سعیدی مهناز. تاثیر روش تدریس «تکلیف-محور» بر درک مطلب زبان آموزان. آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)[Internet]. 1388؛2(6):175-187. Available from: https://sid.ir/paper/183439/fa
IEEE:
کپیرضا کلانتری، و مهناز سعیدی، “تاثیر روش تدریس «تکلیف-محور» بر درک مطلب زبان آموزان،” آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)، vol. 2، no. 6، pp. 175–187، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/183439/fa