APA:
کپینعامی، عبداله، مشبکی، اصغر، و آتیه کار، غلامرضا. (1395). عوامل موثر در خریدهای لذت باور از طریق اینستاگرام. تحقیقات بازاریابی نوین، 6(2 (پیاپی 21) )، 1-17. SID. https://sid.ir/paper/194523/fa
Vancouver:
کپینعامی عبداله، مشبکی اصغر، آتیه کار غلامرضا. عوامل موثر در خریدهای لذت باور از طریق اینستاگرام. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1395؛6(2 (پیاپی 21) ):1-17. Available from: https://sid.ir/paper/194523/fa
IEEE:
کپیعبداله نعامی، اصغر مشبکی، و غلامرضا آتیه کار، “عوامل موثر در خریدهای لذت باور از طریق اینستاگرام،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 6، no. 2 (پیاپی 21) ، pp. 1–17، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194523/fa